dinsdag 1 december 2015

Dag 9


De planning is gewijzigd, wij gaan kanovaren in ‘Kingslanding’, dat is vlakbij Kelly’s Park, onderweg kwamen wij langs Winter Garden, helemaal vol met prachtig kerstversiering, echter op de terugweg reden wij via de tolweg, dus geen foto’s.
Na de nodige formulieren te hebben ingevuld waren wij snel op de rivier met de picknick die wij gauw bij Publix ingeslagen hadden in een koelbox.

IMG_0961


 
IMG_1011

Nou, het was pittig, zo’n vier uur peddelen en soms was de stroom zo sterk dat Theo zelf een keertje zijn peddel kwijt raakte, natuurlijk mijn schuld volgens hem, want ik kan niet varen.
Onderweg was prachtig, zo’n ongerepte natuur, erg stil maar ook wilde dieren gezien.

IMG_0969

IMG_0978 
 
Wij gingen met de stroom mee, aan het einde wordt men opgehaald met een busje inclusief trailer voor de boten.
Vandaag zijn we maar niet gaan zwemmen, na wat bijgekomen te zijn buiten op de terras zijn wij relax een burger gaan eten bij Five Guys, waar ik zomaar twee burgers (all the way) kreeg voor de prijs van een (yammie) en ik heb gelijk een bakje pinda’s voor de eekhoorntjes.
Morgen houden wij een dagje vakantie, niksen dus.

1 opmerking:

  1. Haha het is ook altijd mijn schuld als er iets dergelijks fout gaat, mannen!
    Mooi daar, wat een bikkels zeg, 4 uur peddelen!
    Geniet van de rust vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen