maandag 30 november 2015

Dag 8


We wilde vandaag een rustig vakantiedagje van maken, maar is toch iets anders gelopen.
Vanmorgen eerst aan het zwembad gezeten en rond 11 uur zijn we naar Celebration gereden,daar eerst even over het zondagsmarktje en daarna een rondje om het meer gewandeld.


   


geweldige kerstboom  
Het blijft hier mooi weer, vandaag ook weer een een graad of 27.
We komen hier nu al jaren in deze tijd, maar zo warm als nu hebben we het nog niet gehad.

  

Na Celebration zijn we verder de 192 opgereden richting oost, we hadden op het blog van Rick en Mandy gelezen dat je verder op de 192 ook kayaks en kano's kon huren, en we wilde wel even kijken waar dat was en of dat voor ons een idee was om dat van de week een keer te doen, het was zo gevonden, pal naast de weg. 
 
Daar even rondgekeken en toen maar besloten om gelijk een kano te huren, als je vijf minuten aan het varen hoor je autoverkeer niet meer en zit je midden in de natuur, ongelooflijk zo vlak bij de 192.


(deze zijn baby-alligators)
IMG_0862 (mams !) IMG_0932  IMG_0927

  


IMG_0861  
Na een paar uur gevaren te hebben zijn we weer in auto gestapt en naar de Buena Vista outlet gegaan.
Dus toch nog een aardig druk dagje.



Nog even over mijn voet, aan sommige reacties te lezen denken er een hoop al dat ik bijna in een scootmobiel zit, maar zo erg is het niet, ik heb een ontsteking in mijn achillespees waardoor ik pijn heb met lopen . Wat ik zelf erger vind is dat ik nu al dik twee maanden niet kan hardlopen, ik doe dat al dertig jaar en merk nu dat ik gewoon moet afkicken, ongelooflijk ik vind het nog erger dan toen ik stopte met roken. En nu maar hopen dat het over gaat.
          Morgen weer een dagje met de kano in Kings Landing Apopka
Tot morgen



6 opmerkingen:

  1. Tsjee, dat is zeker afkicken. Als je twee maanden niet kunt hardlopen, moet je je energie op een andere manier kwijt, Theo. Goed idee dus om de kano te nemen. Nu maar hopen dat je schouders lekker soepel blijven.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dag met de kano en dat in onze 'achtertuin'. Wat is het daar mooi, nooit geweten.
    Je hebt beweging genoeg gehad vandaag, zeker in de LBV ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd rot als iets in je lichaam niet wil meewerken. Maar toch een heerlijk dagje en met kanoeen werk je in ieder geval aan de bovenkant van je lichaam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat zondagmorgen-sfeertje in Celebration, altijd zo relaxed. Leuk dat jullie de kantotocht in Kissimmee hebben gedaan, echt heel apart dat er pal naast een woonwijk een natuurgebied ligt. Je kunt er overigens ook prima wandelen over een boardwalk.

    Veel plezier morgen bij King's Landing alleen al de rit over de 429 TollRoad is al leuk om te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net even bijgelegen.
    Wat zijn jullie lekker aan het genieten.
    Wij waaien hier uit onze broek en jullie lopen heerlijk in de korte broek hihi.
    Geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen