donderdag 26 november 2015

dag 4

Dag 4
Vandaag was Bush Gardens aan de beurt.

IMG_0446 

Cynthia heeft vanmorgen eerst een poosje op het strand gelopen, ik ben bij het hotel gebleven,
sinds een week of 7 heb ik last van mijn achillespees waardoor ik ook niet kan hardlopen, maar
merk ook dat als ik veel wandel het er ook niet beter op wordt.
Dus probeer ik het zoveel mogelijk te verdelen, want hier lopen we veel meer
dan thuis.
  IMG_0465

Maar ja Bush Gardens dus, we waren er rond half tien en het was al goed druk zo druk
hebben wij het hier nog nooit gezien.
Je kan merken dat de scholen hier een vrije week hebben i.v.m. Thanksgiving.

IMG_0441
We wilde net door de toegangspoorten toen ze het Amerikaanse volkslied begonnen te spelen,
We hadden dat weleens gehoord dat ze dat bij de parken hier doen, maar nog
nooit meegemaakt, je staat dan toch wat ongemakkelijk te kijken.
Ik zie ze dat overigens nog niet bij de Efteling doen.

IMG_0476
Bush Gardens blijft toch wel ons favoriete park, naast de attracties ook de dierentuin,
vandaag trouwens geen attracties gedaan was veel te druk.

IMG_0510  IMG_0556
IMG_0575
 P1090917  
P1090931

Rond vier uur zijn we weggegaan en op de terugweg nog even langs een Walmart gereden en gelijk wat dingen ingeslagen voor morgen, want dan gaan we naar Kissimmee.
We dachten dat hij morgen op Thanksgiving dicht zou zijn , maar hij is alleen gesloten van 16.00 tot 24.00 uur.

Tot morgen

3 opmerkingen:

  1. Happy Thanksgiving and have a Black Friday.....de koers van de euro helpt niet erg mee, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om 4 uur weggegaan en de fraaie Christmas Town gemist? Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heerlijke dag beleefd in BG, Wel jammer dat je problemen hebt met je Achillespees, nu maar hopen dat het niet erger gaat worden. In ieder geval kan ik Florida Hospital Celebration van harte aanbevelen mocht je echt veel last gaan krijgen. Wel eerst je verzekering checken in dat geval....

    Groetjes & tot morgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen